În continuare sunt descrise instrucțiunile pe care trebuie să le urmați în cazul în care doriți să returnați un produs achiziționat prin intermediul site-ului Kardelia. Aceste instrucțiuni sunt prezentate pentru a simplifica detaliile descrise în Termenii și Condițiile site-ului, care au statutul de contract la distanță și care definesc drepturile și obligațiile fiecărei părți. Acestea au fost acceptate de dumneavoastră în momentul în care ați utilizat serviciile site-ului Kardelia și ați plasat comanda.
Pentru a efectua returul unui produs, puteți urma instrucțiunile de mai jos:
Mențiuni suplimentare:
Costul înlocuirii produsului va fi suportat de Kardelia doar în cazul în care produsul livrat este defect sau diferit față de cel comandat. În caz contrar, costurile de transport revin în responsabilitatea Utilizatorului/Cumpărătorului (dacă nu se specifică altfel în oferta respectivă sau dacă nu se află sub incidența unei promoții specifice).
În cazul în care produsul este cel comandat și nu a fost trimis deteriorat, toate costurile returului sunt suportate de Cumpărător.
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă sunt sigilate (cutia nedeschisă) și cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă. Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16, astfel:
CONDIȚII PENTRU CEREREA DE RETUR:
În maximum 14 zile calendaristice din momentul achiziției puteți solicita rambursarea sumei achitate indiferent de motivul cererii de retur. Solicitarea o puteți comunica în scris la adresa contact@kardelia.ro
Kardelia își rezervă dreptul de a investiga orice cerere de retur și de a nu da curs cererilor de retur frauduloase sau abuzive care se produc după: consumarea/ prestarea/achiziționarea bunului sau a serviciului.
Rambursarea banilor se face exclusiv în contul bancar pe care clientul ni l-a adus la cunoștință sau, dacă plata a fost făcută prin card online, în contul din care s-a efectuat plata. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
În cazul în care plata s-a făcut ramburs și clientul nu dispune de un cont bancar unde să ii fie virați banii, aceștia din urmă se returneaza tot prin curierat către client, plata transportului fiind suportată de Cumpărător.