Politica de Retur

POLITICA DE RETUR

Persoanele fizice, care achiziționează produse de pe site-ul Kardelia, au posibilitatea să se retragă din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Pasul 1. Anunță-ne despre intențiile tale

 Ai posibilitatea să ne notifici cu privire la dorința de a returna produsul la adresa de e-mail contact@kardelia.ro sau să ne suni la 0742994248.

Pasul 2. Pregătește coletul și trimite-l către noi

Este obligatoriu să trimiți produsul, împreună cu cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite și o copie a facturii. Toate acestea trebuie împachetate corespunzator pentru a fi asigurat un transport în siguranță a produsului. Returul va fi posibil doar dacă se respectă termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de către cumpărător, conform legii.

Adresa la care trimiți coletul este:

Destinatar: Conluxart Solutions SRL

Adresa: jud. Brașov, or. Brașov, bd. 15 Noiembrie nr. 102, sc. A, ap. 2, CP 500102

Pasul 3. Îți restituim banii

Îți restituim contravaloarea produselor achitate în termen de 14 zile de la data în care ne-ai anunțat de retur, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. Rambursarea banilor se face doar într-un cont bancar, te rugăm să ne scrii IBAN-ul, precum și Banca la care este deschis contul, fie pe email, fie în scris atașat copiei de pe factură. Rambursul se va face DOAR în contul aparținând persoanei către care a fost facturat produsul și care face returul, nu se poate face către terți.

Responsabilitatea față de starea produsului

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.

Dispoziții legale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

Important

Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezintă defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum și cele care au fost desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite.

Conform art. 16 din aceeași ordonanță, sunt exceptate de la dreptul de returnare următoarele:

– produsele al căror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare, care nu pot fi controlate de comerciant;

produsele executate după specificațiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum și cele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau cele care se deteriorează ori se degradează rapid;

– furnizarea de produse sigilate, care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.